الاثنين، 18 أغسطس 2014

انساك ده كلام

انساك
أنســــاك ده كلام يـا ســــلام أنســــاك ده كلام يـا ســــلام
أهو ده اللي مش ممكن أبـدا ولا أفكــــــــر فيــــــــه أبــــدا
ده مستحيل قلبي يميل ويحــــب يـــــــــوم غيــــــــرك أبـــــــدا
أهو ده اللي مش ممكن أبــــــدا
ولا ليلة ولا يوم أنا دقت النــوم أيام بعدك كان قلبك فيــــــن
وحنانك فين كان فين قلبــــك أنا أنسى جفاك و عذابي معاك
ما انســاش حبك ما نســاش ده كلام و احب ثاني ليـــــــــه
واعمــــل فـــي حبــــك إيــــه ده مستحيـل قلبي يميل ويحـــب
غيـــــــرك أبـــــدا ــــــ أبــــــدا
ذكريـــات حبــــــي و حبـــــك ما انســــاش هـــــي أيــــــــــام
اللي قلني في هواك منها أحلام قلتها وحققتها لي ما قلتهـــاش
اللـــــي فــــــات من عمـــري كــــان لـــــك مـــــن زمـــــــان
واللـــــــي باقـــــــي منــــــــه جيــــــــــالــــــــك أوام
وأحــــب ثــــانـــي ليـــــــــــه و اعمــــل فــــي حبـــــك إيــــه
ده مستحيــــل قلبـــي يميــــل لغيـــــــــرك ... أبــــــدا ـــ أبــــدا
كان لك معاي أجمل حكايــة من عمـــــري سنيـــــن بحالها
ما فات جمالها على حب كلـــه سنيــن ومرت زي الثوانــــــــي
فـي حبـك انـت أحبـــك إنــت
إن كنت أقدر أحب ثانــــــي معانـا حتـى فـي خصامنــــــــــا
كل العواطف الحلوة كانــــت وأقول وأنا حبي لك أكثر من الأول
وأزاي تقــــــــول انســـــــاك وأعمـــــــل فـــي حبــــك إيــه
وأحـــــب ثانـــــــي ليـــــــــه ويحــــب غيــــرك أبـــداــــ أبــدا
ده مستحيــل قلبــــي يميـــل 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق